Thursday 17 December 2015

#farahdahbesar



Today marks my first month being a 21 y/o hehehe
Orang lain dah nak masuk 22, kita baru terhegeh-hegeh nak merasa umur 21 haha.

Selalunya umur 21 kan menandakan orang tu dah matured, both physically and mentally.
Tapi aku hmm belum lagi kot. Haha.

One of the best feeling on birthdays is receiving wishes from your family and friends. Bangun-bangun pagi tengok-tengok mama ada hantar whatsapp wish birthday hehe. Siap bagi video lagi haha omma memang cute. Lepastu abah mesej wish birthday. Lepastu dari pagi sampai tengahari penuh kat whatsapp dengan birthday wishes dari semua group yang aku ada.
*bagi laa can aku nak seghonok sikit*

Ok laa. Enough. Sebagai tanda penghargaan, aku nak cakap terima kasih kat semua yang bagi hadiah kat aku (read: belanja makan) sempena birthday haritu.

Thank you fatin farhana

Farina punya wish memang hmm lol

Apa-apa pun, thanks farina :*

Thank you farhana. Kemek-kemek pun dia still sedap weh

Kak Wani bagi. haha tapi still, thanks kakwani :D

Thank you erna farina

Thank you lagi ewnaww

Thank you sheera dan kak marjan

Besides these, thank you jugak nana, faiz dan kak azreen sebab belanja makan.
Tak lupa jugak dekat roommates yang selalu bagi makanan kat aku everytime aku bising 'AKU LAPARRRRR' tengah-tengah malam hahaha.

I love food. And I love people who always gave me food. May Allah bless you guys. People who gave me food will always be my favourite people.

Happy birthday farahtayah. Semoga dengan bertambahnya umur, maka makin dekat dengan Allah. Be a filial daughter to your parents and a good friend to everybody.
I love you, dear self.
-wish dari diri sendiri kepada diri sendiri-





No comments:

I Miss My Bloggggggg

Annyeong yeorobunnnn~~~~ Wahhhh it's been a loooongggggggg time I haven't been here T.T I know I did promised myself to wri...