Wednesday 22 February 2017

Final semester, here it comes.

Wow pejam celik pejam celik tak sangka akhirnya aku dah jadi dak-dak final sem hikhik. Rasa macam baru semalam penuhkan kereta dengan barang lepastu daftar masuk CFS kat PJ, grad dari CFS dengan jayanya, lepastu daftar masuk degree. Oh wow time surely past by sooooo fast.

Aku still duduk bilik yang sama macam sem lepas dengan Erna dengan Farhana. Tapi sem ni rasa lain sikit sebab Farah Mozaimi takdak. Dia balik Melaka sebab nak intern 6 bulan kat sana sobs. So compartment dia dah ada budak baru masuk. Life will never be the same without you, girl. :'(

Sem ni aku tengah habiskan subjek-subjek specialization aku, which is Finance. Ha ada enam subjek semua sekali. Kelas aku everyday start pukul 8.30 pagi lepastu habis pukul 1 tengahari. Habis kelas boleh balik golek-golek keriangan kat bilik hehehe.

Subjek yang aku ambik sem ni

English for Academic Writing
Corporate Finance
Futures, Options, and Risk Management
Decision Science
Organizational Behaviour
Investment Analysis

Sekarang ni baru minggu keempat tapi dia punya barai tu MasyaAllah. Boleh dikatakan aku tiap-tiap hari pi kelas macam zombie. My only motivation untuk paksa diri mangkit pi kelas pagi-pagi is either;

1) Nak makan bihun kari econs ft sambal kicap pedas for lunch

OR

2) Nak balik tidoq golek-golek atas katil sampai Asar.

To be honest, aku dah start dah rasa sayu sikit-sikit dalam hati ni. Macam sayang nak tinggalkan UIA. Mana taknya, dari 2012 lagi duduk kat UIA ni. Almaklumlah, CFS pun kat kampus Gombak ja. Aku harap aku tak banjir ja masa final week nanti. Aku ni dah lah jenis manusia soft-hearted lol. Agaknya ni lah kot 'Sindrom Budak Final Sem'. 

Anyway, for those final semester students who are reading this post, I sincerely pray that we'll graduate together with flying colours InsyaAllah. May Allah ease our journey :)

Till then,
Annyeong~

Sincerely Yours,
farahtayah


No comments:

I Miss My Bloggggggg

Annyeong yeorobunnnn~~~~ Wahhhh it's been a loooongggggggg time I haven't been here T.T I know I did promised myself to wri...